FAQ od Vás

 

Jaké způsoby platby nabízíte?

1. Platbu kartou s technologií 3D secure, aby byla Vaše platba kartou bezpečnější.

2. Převodem na účet, kdy Vám informace, na jaký účet peníze poslat přijde do e-mailu po dokončení objednávky.

3. Dobírkou při převzetí zboží.

 

Jak zaplatím bankovním převodem?

Po zadání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail obsahující nezbytné údaje pro bankovní převod.

 

Platba na dobírku

Pokud zvolíte způsob platby na dobírku, můžete za objednávku zaplatit přímo kurýrovi při obdržení zásilky. Budete mít možnost nebo platební kartou

 

Jak mohu objednávku vyměnit / vrátit / reklamovat za jinou?

Pro všechny tyto případy jsme vytvořili jednoduché formuláře, které vyplníte a pošlete nám je spolu se zbožím zpět. Kompletní postup výměny, vrácení či reklamace najdete na podstránce Reklamace / Vrácení / Výměna.

  

Vrácení zboží do 14 dnů

V případě, že Vám zboží nesedí, nebo se nesetkalo s Vaším očekáváním nám ho můžete do 14 dnů zdarma vrátit.

 

Odstoupení od smlouvy

Podmínky pro odstoupení od smlouvy najdete v našich Obchodních podmínkách.

 

Jak obdržím zpět své peníze za vrácenou objednávku?

Na formuláři pro vrácení zboží do kolonky "číslo bankovního účtu" vyplníte číslo účtu, na který chcete peníze poslat zpět. Na ten účet Vám peníze pošleme zpět.

 

Co dělat, pokud je zboží poškozené nebo vadné?

Je nám líto, pokud jste dostali poškozené nebo vadné zboží. Podejte prosím žádost k reklamaci vyplněním našeho formuláře. Formulář a kompletní postup, jak na to najdete na stránce Reklamace / Vrácení / Výměna.

 

Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?

 Po dokončení objednávky nemůžete bohužel ručně provádět změny. Napište nám ale e-mail na shop@tattoosonclothes.cz, pokud nebyla objednávka ještě odeslána ze skladu, můžeme se na její změně společně dohodnout a zařídit ji.

 

Jak mohu získat fakturu k objednávce?

Faktura k objednávce Vám při okamžité platbě kartou a na dobírku přijde do e-mailu hned po zaplacení, při platbě převodem na účet Vám přijde e-mailem po připsání peněz na náš účet.

 

Kde je má objednávka?

O předpokládané době dodání Vaší objednávky Vás budeme informovat u pokladny a v e-mailu s potvrzením objednávky - tato doba se může lišit v závislosti na vybraných položkách a zvolené dopravě. Přesnější odhad data doručení najdete v potvrzení o odeslání zaslaném na váš e-mail, jakmile bude vaše objednávka na cestě.

 

Jaké jsou možné způsoby dopravy?

Spolupracujeme s doručovacími společnostmi PPL, GLS a Zásilkovna. PPL, GLS i Zásilkovna zboží doručí přímo na Vámi zvolenou adresu, Zásilkovna pak také nabízí doručení na Z-point. V případě doručení na Z-point si konkrétní Z-point si zvolíte při volbě dopravy.

 

Co když není zboží skladem? 

Všechny naše produkty vyrábíme ve velmi limitovaném zboží. Pokud zboží není skladem, zásoby nedoplňujeme. Zakládáme si na jedinečnosti našich produktů, cehož si na nás naši zákazníci cení.

 

Jak mám správně oblečení vyprat?

Naše oblečení by se mělo prát nejlépe na 30 stupňů, naruby s designem dovnitř.

 

 Jak Tattoos on Clothes brand vznikl?

S myšlenkou jsme poprvé přišli v říjnu roku 2020, kdy v Česku zrovna začínal druhý lock-down v důsledku koronavirové krize. Lock-down nám zničil náš původně plánovaný podnikatelský záměr. Zároveň jsme si ale říkali, že když bylo v rámci tehdejší situace tolik lidí v problémech, musí přece existovat cesta, jak některým pomoct, a zároveň vytvořit něco inovativního, co bude lidi bavit. Napadlo nás podpořit v krizi tatéry a dát jim možnost vydělat si tím, že vytvoříme síť tatérů designujících streetwearovou módu, která v česku chybí. Po pár měsících plánování jsme Tattoos on Clothes přivedli k životu.