Reklamace / Vrácení / Výměna

Vaše spokojenost je pro náš brand hlavní prioritou.

Pokud nejste s produktem spokojeni, dejte nám to vědět a společně najdeme řešení! Všechny možnosti, jak tuto situaci řešit jsou vypsané níže.

 

Co mohu dělat?

 

1. Vrácení, či výměna zboží

Přišel Ti od nás produkt, který Ti nevyhovuje, nesedí Ti velikost, nebo sis ho představoval/a trochu jinak? Ze zákona máš 14ti denní lhůtu pro jeho výměnu, nebo vrácení bez udání důvodu. V případě, že chceš zboží vrátit, nebo vyměnit, použij náš formulář pro vrácení / výměnu zboží. Zboží musí být nenošené, nepoužité a nepoškozené. Přilož k němu vyplněný formulář a pošli nám ho v původním balení zpět.

 

2. Reklamace

Vizí našeho brandu je tvořit kvalitní a kreativní produkty, které na českém trhu chybí, a hlavně posouvat Tattoo trend v čechách o krok dál. Bohužel se může stát, že Ti dorazí produkt se zásadní vadou, která brání jeho používání. Jestli se Ti právě tohle stalo, nic se neděje, společně to vyřešíme. Použij náš formulář pro reklamaci a zboží nám pošli zpět spolu s vyplněným formulářem.

 

Na jakou adresu poslat balík zpět?

 

Protože spolupracujeme s externím skladem a všechno naše zboží skladujeme tam, jsou dvě různé adresy, na které můžeš balík poslat zpět. Proto se prosím podívej, na jakou adresu zboží poslat. Adresy se liší v rámci "Vrácení, či výměny" a "Reklamace" zboží.

 

1. Vrácení, či výměna zboží

Zboží pošli nenošené, nepoužité a nepoškozené v původním balení s přiloženým vyplněným formulářem pro vrácení / výměnu zboží na adresu Hruškové Dvory 116, Jihlava, 586 01. Pokud zboží vracíš, tak vracíme vždy jen fakturovanou částku za Tvou objednávku. Poštovné za balík, který nám posíláš zpět nehradíme.

 

2. Reklamace

V případě, že má zboží vadu, která brání v jeho používání, pošli nám ho s vyplněným formulářem pro reklamaci na adresu Závišova 230/12, Praha 4 - Nusle, 140 00. 

 

Kdyby sis s něčím nevěděl/a rady, ozvi se nám na tel. číslo +420 737 986 973. Rádi Ti pomůžeme!